Ylang-Ylang - Jumlah Fragrance Kesihatan Anda

Ylang-Ylang - Jumlah Fragrance Kesihatan Anda

Tinggi dan lunak, yang Ylang-Ylang bertakhta dengan gugusan bintang berbentuk bunga menyerupai tapak sulaiman kerinting, perlahan-lahan melabuh menghadap bumi. Bunga-bunga eksotik pilihan dari putih, merah jambu, kuning dan kuning-hijau.

Apakah yang dimaksudkan dengan "Rehat The Story"? Ini adalah bunga asli banyak terdapat di Tenggara, terutama Filipina. Orang memanggilnya "Bunga Semua bunga" kerana aroma sengit yang mengisi udara dengan tergesa-gesa angin lembut. Bunganya digunakan oleh rakyat Filipina sebagai perlindungan terhadap air masin dan snakebites. Ia bercampur dengan minyak kelapa dan merupakan minyak rambut popular pada abad ke-19.

Bagaimana Ylang-Ylang Minyak Made? Pada masa yang paling awal pada waktu pagi, kembangnya yang baru dipilih dan dikukus selama beberapa hari. Satu paun minyak pati datang dari £ lima puluh bunga dikukus. Walaupun ia tergolong dalam keluarga Cananga pokok, minyak dianggap lebih tinggi daripada minyak Cananga lain.

Manfaat kecantikan? Bukan sahaja bunga kelihatan hebat, tetapi minyak yang dihasilkan dari bunga yang sangat berkesan dalam rawatan kulit berminyak. Ylang-Ylang mengimbangkan pengeluaran minyak kulit, lebihan yang yang menyebabkan jerawat dan bintik hitam. Digunakan dengan kerap, kulit menjadi lebih lembut dan licin. Ia juga sangat bagus untuk melawan penuaan pra-matang yang membawa kedutan, garis-garis dan kendur ke muka. Otot muka berehat, mewujudkan yang lebih muda dan bersemangat. penampilan. Dengan bau manis bunga, ia juga membuat syampu yang hebat yang menjadikan rambut lembut dan berkilat.

Rasa yang Bit "Blue"? Bunga-bunga ini adalah sempurna untuk mengangkat deria dengan memabukkan, aroma yang menenangkan mereka. Di Eropah, psiko menggunakan minyak ini untuk mengubati insomnia, ketegangan saraf dan kemurungan. Gunakan minyak pati ini untuk keselesaan dalam masa tekanan, kebimbangan, kekecewaan dan ketakutan. Bau ini memberi inspirasi kepada kedua-dua jantina, lelaki dan perempuan. Ia adalah minyak wangi quintessential yang mengeluarkan getaran positif yang membantu memperbaiki sikap seseorang dalam kehidupan.

A Afrodisiak Asli? Intipati ini boleh menjadi sensually merangsang dan pati minyak Serai digunakan oleh orang-orang yang mempunyai masalah dalam kehidupan seksual mereka - mati pucuk, rasa kekurangan kepada hati dingin. Bau usaha kebangkitan Ylang-Ylang adalah aroma erotik yang melegakan deria ... ke kebahagiaan.

Jus Ylang Y'Colada Conditioner kaya dengan organik, campuran botani dari cendikiawan, yarrow, balsem, pudina dan Ylang Ylang yang meninggalkan rambut anda lembut, licin dan mudah diurus. Suka rambut anda dengan perapi biodegradable Transformasi peribadi yang yang penuh dengan nutrien rambut dan kulit kepala anda akan suka.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar