Perasaan yang hebat?

Perasaan yang hebat?

Adakah anda mengalami sakit kepala, alahan, perubahan mood atau hanya umumnya tidak berasa hebat? Ia boleh menjadi bilik mandi anda. Banyak produk di bilik mandi kami mempunyai bahan-bahan yang boleh menyebabkan semua gejala-gejala ini dan banyak lagi. Malah, jika anda membaca semua tentang apa yang bahan kimia dalam produk bilik mandi anda boleh lakukan untuk kesihatan anda dan kesihatan keluarga anda, anda mungkin akan mula berasa sakit.

Saya memeriksa ia keluar dan ia adalah seperti cerita seram saya kini hanya menggunakan produk semula jadi. Saya membuat banyak rawatan mandi mewah, pelembap, minyak wangi dan gel mandian di rumah dari bahan-bahan semulajadi yang saya dapati di dapur saya. Mereka bau yang indah, berasa hebat dan saya mempunyai keyakinan bahawa tidak ada bahan-bahan berbahaya di dalamnya. Saya boleh menyesuaikan mereka untuk rasa peribadi setiap ahli keluarga juga. Keluarga itu berasa istimewa kerana mereka dimanjakan dan terlibat dengan aroma kegemaran mereka. Kawan-kawan saya suka hamper hadiah dipenuhi dengan aroma mandian kegemaran mereka dan produk kulit. Perkara yang terbaik adalah saya tahu tiada siapa yang akan jatuh ke bumi daripada menggunakan hadiah saya.

Jika anda tidak merasa di atas dunia, anda perlu cuba juga. Buang semua kelengkapan peribadi berasaskan kimia dan membuat beberapa produk anda sendiri selamat. Jika anda tidak ke dalam make di perkara rumah, terdapat banyak produk semula jadi boleh didapati pada harga yang berpatutan. Cuba menggunakan produk semula jadi untuk beberapa minggu. Minum banyak air tawar. Makan buah-buahan dan sayur-sayuran segar sekurang-kurangnya setiap hari. Selepas beberapa minggu, lihat bagaimana anda rasa. Kebanyakan orang melihat perbezaan selepas beberapa hari. Dalam beberapa kes, perbezaan adalah sangat ekstrem mereka tidak mahu kembali kepada produk lama mereka.

Walaupun terdapat beberapa keterlaluan kebanyakan orang hanya mula berasa sedikit lebih baik. Sesiapa sahaja yang merasakan perubahan besar akan mungkin telah mengalami beberapa reaksi alahan terhadap salah satu atau lebih daripada satu kombinasi misteri kimia yang terdapat dalam produk mandian biasa. Jika anda melakukan alahan suspek, ia adalah idea yang baik untuk berhati-hati apabila menggunakan produk-produk baru atau menukar gabungan produk yang anda gunakan. Tidak semua alahan muncul sebagai ruam, atau apa sahaja yang anda rasa tindak balas yang kelihatan seperti, dan beberapa reaksi boleh menjadi teruk. Ada yang begitu ringan anda tidak notis apa-apa tetapi anda merasa kurang daripada yang besar.

Kanak-kanak adalah lebih mudah terdedah kepada bahan kimia dan anda harus cuba untuk hanya menggunakan produk semula jadi untuk mereka. Terdapat beberapa teori yang banyak masalah tingkah laku disahkan benar-benar reaksi kepada jumlah bahan kimia yang kanak-kanak terdedah kepada mana-mana hari ini. Jika anda cuba menggunakan produk semula jadi dan melihat perubahan dalam tingkah laku anak anda, ia akan menjadi bernilai menyiasat selanjutnya. Lagipun, mereka mendapati hubungan yang jelas kepada masalah tingkah laku kanak-kanak dan beberapa bahan tambahan makanan. Kulit kita boleh menyerap bahan kimia dan mereka pergi terus ke dalam aliran darah kita. Berapa banyak bahan kimia telah anda r anak diserap hari ini? Pergi semula jadi; tidak mengambil risiko dengan kesihatan anak anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar