Adakah Anda Merah kemalu-maluan tanpa alasan?

Adakah Anda Merah kemalu-maluan tanpa alasan?

Jadi anda merah kemalu-maluan tanpa alasan sama sekali. Baik anda mungkin tertanya-tanya mengapa ini berlaku. Anda mungkin telah dalam bilik darjah atau hanya sekadar entah bagaimana di hadapan sekumpulan orang dan anda mula menjadi merah. Anda mungkin telah melihat diri anda dalam cermin atau hanya sekadar merasakan curahan muka lucu berlaku. Kebenaran adalah merah kemalu-maluan boleh menjadi sangat menjengkelkan dan apabila muka keseluruhan anda bertukar menjadi merah seperti tomato, ia juga boleh menjadi sangat memalukan.

Merah kemalu-maluan adalah sebenarnya satu penyakit yang sangat fizikal dan psikologi. Berita baik adalah bahawa terdapat banyak cara untuk mengelakkan merah kemalu-maluan dan untuk mengawal dan mencegah masalah ini daripada yang timbul. Sebenarnya ada pelbagai ubat dan pembedahan seperti pembedahan ETS yang boleh dilakukan untuk membantu mengubati masalah ini. Realiti bagaimanapun penyelesaian ini adalah bahawa mereka boleh mempunyai pelbagai kesan sampingan yang boleh membahayakan, dan boleh membuat masalah lebih buruk lagi.

Beberapa kaedah mudah patut dibicarakan dahulu dan jika ini masih tidak berjaya kaedah maka lain perlu dibicarakan. Ramai doktor juga akan menolak ini, mereka akan mahu anda untuk menyelesaikan isu itu di peringkat asas sebelum berpindah kamu kepada dadah yang lebih berbahaya dan lain-lain

Jadi di sini adalah mudah cara cepat dan kotor untuk menghentikan curahan muka / Bera

Kaedah # 1: cuba Yoga

Yoga telah dikenali untuk jangka masa yang sangat lama untuk membantu dengan semua jenis penyakit badan. Yoga membantu mengawal pernafasan juga. Sering kali apabila anda mendapati diri merah kemalu-maluan anda mungkin perasan bahawa pernafasan anda adalah tidak menentu dan tidak lancar. Akibatnya badan anda mungkin pergi ke mod panik dan mula mengepam darah ke pelbagai bidang dalam mencari oksigen. Yoga benar-benar dapat membantu anda belajar bagaimana untuk kekal tenang dan sejuk dalam keadaan tegang. Di samping itu ia membantu dengan fleksibiliti dan ketenangan fikiran. Terdapat lebih daripada satu juta perkara yang menarik mengenai Yoga, jadi saya sangat mengesyorkan mencuba beberapa yoga keluar, anda mungkin terkejut.

Kaedah # 2: Mengurangkan Pengambilan alkohol anda

Ini mungkin menjadi satu sukar untuk banyak anda, tetapi percaya atau tidak alkohol sebenarnya meningkatkan risiko merah kemalu-maluan sebanyak 50 peratus dalam beberapa kes. Jadi memotong alkohol daripada diet anda dapat melayani anda dengan baik. Di samping itu terdapat senarai keseluruhan masalah dan penyakit yang boleh dibantu dengan mengurangkan atau sepenuhnya memotong pengambilan alkohol. Jadi, jika anda sedang minum, potong keluar dan melihat apa yang berlaku.

Kaedah # 3: Ambil Salmon dan Ikan

Kini ramai di antara anda mungkin tidak benar-benar suka makan ikan. Walau bagaimanapun, ikan mempunyai orang-orang minyak yang badan anda keinginan. Minyak ini membantu mengekalkan fungsi kognitif yang baik, membantu dengan rambut, kulit dan pertumbuhan kuku. Juga banyak Kajian ini membuktikan bahawa minyak ikan sebenarnya boleh membuat anda lebih bijak dengan meningkatkan memori anda dan fungsi kognitif lain. Jadi, jika anda pada masa ini tidak makan ikan sama sekali, saya mengesyorkan menggabungkan ia ke dalam diet anda mungkin sekali atau dua kali seminggu. Pepatah lama "anda adalah apa yang anda makan" adalah sangat benar!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar