Bagaimana untuk menghilangkan ketiak Peluh semulajadi - 3 Tips Pantas Yang akan membantu menyingkirkan ketiak Berpeluh

Bagaimana untuk menghilangkan ketiak Peluh semulajadi - 3 Tips Pantas Yang akan membantu menyingkirkan ketiak Berpeluh

Jika anda seperti saya, anda mungkin kecewa dan mati akal anda sekarang, tertanya-tanya apa yang di bumi yang perlu anda lakukan untuk menghilangkan peluh ketiak.

Mari kita hadapi itu: bukan sahaja ketiak berpeluh menjijikkan, ia juga memaksa anda untuk hidup di dalam keadaan malu. Akibatnya, kehidupan dating anda dan juga kehidupan sosial anda, mengalami masa BESAR.

Pasti, anda sentiasa boleh cuba botox dan pembedahan, tetapi ini selalunya boleh berubah menjadi prosedur yang sangat menyakitkan, apatah lagi mengganggu dan terlalu mahal.

Sebaliknya, berikut adalah 3 tips mudah yang boleh membantu mengawal peluh ketiak berlebihan sementara secara semula jadi:

Tip # 1

Menghirup secawan teh!

Percaya atau tidak, minum secawan teh panas sebenarnya boleh menyimpan peluh ketiak berlebihan di teluk. Diberikan, ia mungkin berbunyi agak gila untuk menghirup secawan teh panas apabila anda memecahkan di dalam peluh, tetapi ini adalah salah satu rahsia yang tidak berfungsi dengan baik - jika hanya sebagai langkah jangka pendek.

Tip # 2

Bersabun badan anda dengan minyak Chamomile adalah rawatan yang besar yang boleh memberikan kelegaan sementara. Pastikan anda menggunakannya ketika mandi, kerana ini membantu menghilangkan bau.

Tip # 3

Serbuk penaik

Memohon jumlah yang kecil baking soda untuk ketiak anda selepas mandi, juga merupakan cara yang agak berkesan untuk mengawal masalah ketiak berpeluh berlebihan anda. Dan kerana kaedah ini adalah mudah dan cepat, ia pasti bernilai cuba.

Well, tidak ada ia - 3 tips cepat anda boleh dengan mudah digunakan untuk membantu mengawal sementara berpeluh ketiak. Walau bagaimanapun, seperti yang saya nyatakan sebelum ini, rawatan di atas tidak akan benar-benar menyembuhkan anda daripada berpeluh anda, kerana ia hanya sementara merawat gejala-gejala keadaan ini.

Dalam usaha untuk menyingkirkan orang-orang tompok peluh memalukan sekali dan untuk semua, anda akan perlu mengikuti yang kuat, sistem semula jadi yang menghapuskan punca peluh berlebihan anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar