Bagaimana untuk Penyembuhan luka terbuka Sejuk Tips Itu Akan Bantuan Anda Rasa Lebih Baik

Bagaimana untuk Penyembuhan luka terbuka Sejuk Tips Itu Akan Bantuan Anda Rasa Lebih Baik

Perkara terakhir bahawa sesiapa yang pernah mahu melihat pada sisi mulut mereka adalah hodoh herpes sakit sejuk; lagi lebih 90% daripada penduduk kita telah mengalami masalah ini sekurang-kurangnya sekali dalam hidup mereka. Kemungkinan jika anda membaca artikel ini maka anda juga telah mengalami penyakit ini. Heck mungkin anda telah ke internet untuk mencari bagaimana untuk menyembuhkan kudis sejuk secara semula jadi supaya anda tidak perlu membuang masa anda dengan ubat-ubatan.

Kita semua tahu bahawa terdapat beratus-ratus jenis ubat-ubatan di pasaran yang menjanjikan untuk menyembuhkan kudis sejuk anda. Walau bagaimanapun, saya secara peribadi tidak pernah menemui apa-apa yang bernilai menggunakan lebih daripada sekali. Itulah sebab utama yang kita mahu untuk menyediakan anda dengan beberapa tips yang boleh anda gunakan untuk membantu anda berasa lebih baik apabila ia datang untuk mempunyai untuk menangani masalah ini.

1. Melembap: Untuk sesiapa sahaja yang mempunyai sakit sejuk di mulut mereka; kita semua tahu bahawa ia adalah mudah dan menyakitkan menyebabkan mereka retak terbuka. Malah salah satu perkara yang terbaik yang boleh anda lakukan untuk mengelakkan perkara ini berlaku adalah untuk menjaga bibir anda bagus dan lembap.

2. Ice: Apabila anda duduk menonton televisyen pada akhir malam; cuba meletakkan beberapa ais sejuk secara langsung ke atas kudis. Ini akan menghalang mereka daripada menjadi kering; yang diketahui menyebabkan mereka retak dengan mudah.

3. Tinggalkan Them Alone: ​​Saya tahu bahawa sesiapa sahaja yang mempunyai masalah ini mahu melakukan segala-galanya dalam kuasa mereka untuk menyingkirkan mereka secepat yang mungkin. Walau bagaimanapun ia adalah amat penting bahawa anda memberikan mereka masa untuk kering dan menjadi yang lama sebelum anda mula bermain-main dengan mereka.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar